Мій Чоп

Чопський Вокзал

Вітаємо Вас на сайті «Мій ЧОП» • Шановні відвідувачі сайту ! • Рекомендуємо Вам також ознайомитись з ТОП- 30 попередніх публікацій в рубриці «НАЙКРАЩЕ» • Бажаємо приємного перебування на сайті «Мій ЧОП» •
Навігація
· Головна
· Найкраще
· Архів новин
· Особистий кабінет
· Голосування
· Випуски
Архів публікацій
22/04/2017
· Перший тур чемпіонату та першості Закарпатської області з футболу перенесено на
21/04/2017
· З початку цього тижня в Чопі запрацювала програма «Доступні ліки»
19/04/2017
· ФК «Локомотив-Чоп» розпочинає футбольну боротьбу першості Закарпаття вдома
16/04/2017
· Христос Воскрес! Воістину Воскрес!
15/04/2017
· У переддень Великодня в Чопі знешкодили дві міни часів Другої Світової війни
20/03/2017
· На вихідних в Україні переводять годинники
11/03/2017
· Чи буде грати «Локомотив-Чоп» цьогоріч у чемпіонаті області з футболу?
· Чопський «ботанік» виростив вдома коноплі майже на мільйон гривень
10/03/2017
· Чи розірве чопська влада «водяний гордіїв вузол»? (Відео)
08/03/2017
· Коли звітуватимуться чопські депутати?

Старі статті
Пошук


Лічильники
бесплатный счетчик
Счетчик посещений сайта chop.in.ua

Запізніла піар-акція чопського мера і Кº не принесла успіху.
Локомотивне депо Чоп таки приєднають до Мукачева

Від МЧ: В кінці червня міська влада Чопа організувала «протестну» акцію, яка повинна була переконати керівництво Львівської залізниці відмовитись від намірів так званої реорганізації Локомотивного депо Чоп, що має наслідком його приєднання до аналогічного підприємства в місті над Латорицею. Однак, як з’ясувалося, ці заходи виявилися марними і запізнілими, а головне - непереконливими для керівництва Львівської залізниці, і чопське депо таки приєднають до Мукачева.

Львівська залізниця прийняла рішення (остаточне ?! -МЧ) про реорганізацію локомотивного господарства і має намір втілити його до кінця 2009 року.

Через економічну кризу обсяги вантажних перевезень на Львівській магістралі зменшилися на 48%, навантаження вагонів - на 59,6%, а вивантаження - на 67,1% у порівнянні з минулим роком. Це негативно вплинуло на фінансово-економічне становище залізниці і призвело до вимушених кроків - реорганізації з метою приведення видатків до обсягів роботи та уникнення скорочення працівників магістралі.

Зокрема, це стосується і локомотивного депо Чоп, реорганізацію якого здійснять шляхом приєднання його до локомотивного депо Мукачево. Такий вихід із ситуації продиктований тим, що інфраструктура депо Чоп не відповідає сучасним умовам Нормативних актів, Інструкцій та керівних документів щодо утримання тягового рухомого складу, гарантування безпеки руху. Для того, аби це забезпечити у найближчий час – потрібно залучення значних капітальних вкладень, а на розвиток та приведення до відповідних вимог локомотивного депо Мукачево протягом останніх років було вкладено значні кошти. Залізниця наголошує на тому, що така реорганізація дасть змогу оптимізувати бази ремонту локомотивів, ефективніше використовувати інфраструктуру підприємства при повному збереженні штату робітничих професій депо Чоп (!), повідомили в ДТГО "Львівська залізниця".

Безпідставними у цьому випадку є звинувачення на адресу залізниці зі сторони деяких представників влади Закарпаття і міста Чоп зокрема у тому, що таким чином хтось прагне знищити депо і скоротити його працівників. Ці плітки не відповідають дійсності, як і інформація про те, що у зв’язку з реорганізацією депо у міський бюджет не надходитимуть кошти від його діяльності. Насправді, міська казна отримуватиме усі передбачені законодавством відрахування і їхня сума у порівнянні з нинішньою не зміниться.

Львівська залізниця прагне встановити справедливу систему відрахувань до місцевих бюджетів, адже донедавна у ній були значні недоліки. До прикладу, кошти від діяльності депо Королево (Закарпатська область) отримувало місто Чоп, оскільки королевське депо підпорядковувалося чопському. І після від’єднання податкові потоки попрямували у Королево, що страшенно обурило владу Чопа! Очевидно, чиновники побоюються, що у випадку приєднання їхнього депо до мукачівського може спрацювати попередня схема! Але такі побоювання безпідставні, оскільки чопська скарбниця отримає усе їй належне, але не більше того. І такий порядок встановлено в усіх семи областях західного регіону.

Залізничники вважають за необхідне повідомити владі і жителям Чопа, що реорганізацію депо необхідно провести, оскільки вона економічно виправдана і на сьогодні залишається єдиним шляхом зберегти штат працівників депо Чоп. Також не зайвим буде нагадати, що протягом останнього десятиліття Львівська залізниця активно інвестувала кошти у місто Чоп, розбудовувала не лише його інфраструктуру, але й займалася благоустроєм та покращенням соціально-економічного фону у цьому прикордонному місті. Тому будь-які звинувачення у небажанні залізниці підтримати місто або його жителів, подбати про їхні інтереси, виглядають, як мінімум, некоректними.

Довідково. Локомотивне депо Мукачево оснащене сучасним технологічним обладнанням, яке дає змогу здійснювати всі види ремонту локомотивів серії ВЛ11м., а депо Чоп на сьогодні є експлуатаційним. Із метою покращення якості ремонту тягового рухомого складу, економії коштів та оптимізації ремонтних баз локомотивного господарства Львівської залізниці з 01.01. 2009 передано програму ремонту ПР-3 тепловозів серії ЧМЕ 3 з локомотивного депо Чоп у локомотивне депо Здолбунів, у якому проведено реконструкцію цехів. Для зміцнення ремонтної бази, реконструкції цеху ПР-3 Чоп необхідно кошти у сумі орієнтовно 20 млн. грн., яких залізниця на сьогодні не має. У той же час в депо Мукачево за часів Г.М.Кірпи було збудовано та введено в експлуатацію новий цех ПР-3.

zakarpattya.net.ua

Логін
Логін

Пароль

Не зареєструвались? Ви можете зробити це, натиснувши тут. Коли Ви зареєструєтеся, Ви отримаєте повний доступ до всіх розділів сайту.
опції

 Надрукувати цю сторінку Надрукувати цю сторінку

 
"Запізніла піар-акція чопського мера і Кº не принесла успіху. Локомотивне де" | Створити Акаунт | 2 Коментарі | Пошук в дискусії
Дякуємо за виявлений інтерес

 
Ви не можете відправити коментар анонімно, будьласка зареєтруйтесь.

 
Re: Запізніла піар-акція чопського мера і Кº не принесла успіху. Локомотивне де (Оцінка: 1)
від valer_a на 15/07/2009
(Інформація про користувача | Відправити повідомлення)
Злорадствуете, Админ? Нехорошо...



 
Re: Запізніла піар-акція чопського мера і Кº не принесла успіху. Локомотивне де (Оцінка: 1)
від Gyiyr-3 на 15/07/2009
(Інформація про користувача | Відправити повідомлення)
Без согласования с облгосадминистрацией подобные реорганизации не делают. Митинг - демонстрация, куда согнали пенсионеров, только ширма для отбеливания царицы-мэра, которая играет в пользу балоговцев. Секрет реорганизации кроется в желании закарпатский миллионеров прибрать это предприятие к своим «чистым» рукам. Если гипотетически предположить, что правительство Тимошенко меняют на «команду» Януковича, локомотивное депо Чоп, Мукачево и другие в один миг могут быть выставлены на приватизацию. Вспомните: при Рудьковском велась кипучая работа по оценке-переоценке основных средств, инвентаризация предприятий «Укрзализныци». Не трудно догадаться, чей криминальный капитал пойдет на покупку локомотивных депо на Закарпатье в этом случае. Чтобы уменьшить утечку и разглашения не нужной информации, железнодорожные предприятия концентрируют в одних, надежных и верных руках - руках мукачевской власти.


Created by Mihanich 2008