Закарпатський "Єврокар" теж повідомив про подорожчання авто через утилізаційний збір
Виробники стверджують, що можуть не встигнути до 1 вересня виконати вимоги закону, і в цьому випадку утилізаційний збір пошириться й на них.
Виробники стверджують, що можуть не встигнути до 1 вересня виконати вимоги закону, і в цьому випадку утилізаційний збір пошириться й на них, пише Українська правда. "Ми не встигаємо до 1 вересня виконати вимоги закону. На створення виробничої програми і її реалізації буде потрібно більше часу, і до 1 вересня ми не встигаємо",- заявила керівник відділу зі зв'язків із громадськістю компанії "Єврокар" (виробляє Skoda) Олена Гавінська.
У ЗАЗ поки теж немає такої програми, зазначив віце-президент з виробництва корпорації "Укравто" Олег Папашев. "Ми докладаємо зараз усіх зусиль щоб створити мережу центрів з утилізації автомобілів — майданчики для пунктів у нас уже є. Якщо мережу не вдасться створити до 1 вересня, нам доведеться платити збір",- зазначив він.
У "Богдані" і АІС це питання не прокоментували. Саме вітчизняні автовиробники наполягали на введенні з 1 вересня утилізаційного збору, який платиться при імпорті автомобілів у країну. Виробники звільняються від його сплати за умови узгодження з урядом програми створення або модернізації виробничих потужностей і нових робочих місць.
При цьому автозаводи повинні створити власні мережі пунктів з прийому (у кожному місті з населенням від 50 тис. осіб) і розбиранню (у кожній області) автомобілів, що підлягають утилізації.
"Єврокар" уже повідомив дилерів про підвищення цін на весь модельний ряд: з вересня машини подорожчають на 7,3 тис., що еквівалентно утилізаційному збору. Укравто розраховує встигнути виконати вимоги закону й поки ціни не підвищувала. АІС ухвалить рішення щодо цього тільки у вересні, зазначив директор з маркетингу компанії Сергій Боровик. В "Богдані" це питання поки не коментують.