В.МАГА: «РЕМОНТ КЛАСНИХ ПРИМІЩЕНЬ ШКОЛИ ЗДІЙСНЮВАВСЯ СИЛАМИ БАТЬКІВ» (ФОТО)
Лічені дні розділяють нас від початку нового навчального року. Звичайно, що до цієї події готуються і учні і батьки, але, насамперед, педагогічні колективи шкіл. Як обстоять справи на шкільній ниві, ми поцікавились у директора Чопської загальноосвітньої школи I-III ступеня № 2 Маги Василя Васильовича, інтерв'ю з яким пропонуємо вашій увазі.
МЧ: Василю Васильовичу! Навчальні канікули зали-шились позаду, через декіль-ка днів стартує новий навчальний 2008-2009 рік. Але перед тим хотілось би дізнатись наскільки вдалим виявився попередній нав-чальний рік ?
— Попередній навчальний рік на мою думку, в цілому виявився вдалим. Випускники 9-х та 11-х класів успішно закінчили школу. При цьому 27 учнів взяли участь у зовнішньому незалежному оцінюванні і більшість з них поступили у різні вищі навчальні заклади Закарпаття. Протягом навчального року кращі учні школи брали участь в олімпіадах, конкурсах тощо. Зокрема, Малеш Вікторія стала призеркою обласної олімпіади з англійської мови, а Томбіштейн Вікторія та Сабо Іветта - з угорської мови.
МЧ: А скільки ваших вихованців в цьому році стали “медалістами” і яка перспектива у наступному році?
—У 2007-2008 навчальному році Срібною медаллю були нагороджені Тарасова Богларка, Євчук Юлія, Білей Корнелія, Гадар Евелін. Що стосується наступного навчального випуску школи, то за резуль-татами семестрового і річного оцінювання, троє учнів є кандидатами на Золоту медаль, а одна учениця — на Срібну медаль.
МЧ: Ну, а тепер дозвольте поцікавитись, наскільки підготовлена матеріально – технічна база школи до навчального процесу ?
— В основному до навчального процесу матеріально-технічна база підготовлена добре. У школі повністю обладнаний комп’ютерний клас. Учні мають можливість користуватись інтернетом.
Крім комп’ютерного класу, у школі наявні такі кабінети: біологічний, хімічний, фізичний, української мови та літератури, початкової освіти. Їх матері-альнотехнічне забезпечення дає можливість здійснювати нав-чальний процес на належному рівні. Про це свідчить те, що кабінет української мови та літератури два роки поспіль посідав перше місце в огляді-конкурсі кабінетів української мови шкіл області з угорською мовою навчання, був нагороджений. А кабінет «Казкова школа» зайняв перше місце у конкурсі на кращий кабінет початкової школи.
МЧ: За рахунок яких коштів здійсню-вався ремонт школи напередодні нав-чального року ? Скільки коштів на ці потреби поступило із міського бюджету?
— Ремонт класних приміщень школи здійснювався силами батьків. Із міського бюджету були профінансовані роботи по переведенню школи на автономну систему опалення та її реконструкцію, капітальний ремонт каналізації та системи водопоста-чання їдальні.
МЧ: Скільки навчальних класів і учнів загалом будуть розпочинати навчальний рік?
— У новому навчальному році буде сфор-мовано 23 учнівських класи.
МЧ: Як ви оцінюєте нововведення, запро-ваджене Міністерством освіти з цього року, щодо створення навчальних класів з гуманітарним ухилом навчання та класів з поглибленого вивчення точних дисциплін ?
— Сама ідея запровадження профільного навчання непогана та сучасна. У нашій школі ще минулого року створено філологічний та універсальний клас. У філологічному класі учні поглиблено вивчають мовний цикл предметів, що дає можливість учням підготуватись до зовнішнього незалежного оцінювання з цих предметів на належному рівні.
МЧ: Чи не готуєте Ви (педагогічний колектив) яких-небудь сюрпризів учням в наступному навчальному році ?
— У наступному навчальному році планується відкриття спеціального класного приміщення для лекційних занять, де вчителі різних предметів матимуть можливість у роботі застосувати мультимедійні засоби навчання.
МЧ: Очолювана Вами школа «угорсько- мовна», цікаво дізнатись чи у достатній кількості школярі забезпечені навчальними посібниками ?
— Учні 1-7 класів забезпечені навчальними посібниками у достатній кількості. Однак підручниками з фізики для 9 класів, угорської мови і української літератури 10-11 класів та всесвітньої історії - учні не забезпечені.
МЧ: Читачам, напевне, цікаво буде довідатись чи діють при школі гуртки або секції тощо ?
— Звичайно. У позаурочний час у школі працюють гуртки: хімія у побуті; християнська етика; краєзнавчий гурток; театрально-літературний; гурток правопису; стрілецький гурток; спортивна секція і хор;
МЧ:У минулому році запроваджено суцільне зовнішнє тестування замість екзаменів. Яка Ваша думка з цього приводу? Чи варто щось змінити у процедурі зовнішнього тестування?
— Як на мене, незалежне зовнішнє оцінювання викоренить корупцію при вступі до вищих навчальних закладів, однак процедура незалежного зовнішнього оцінювання потребує удосконалення. По-перше, краще було б якби учні проходили незалежне оцінювання у навчальному закладі. По-друге, тести для незалежного оцінювання слід складати у рамках шкільних програм. Оскільки, зі слів випускників у тести з української літератури минулого року, були включені питання, які не вивчаються у національних школах.
|